środa, 8 sierpnia 2012

Ptasia zajawka

Widziałyście już metki. A teraz pora na konkrety, mianowicie- wyczekiwane torby.

Pierwsza kolekcja naiwązywać będzie do latającej fauny. Będzie barwna, lekka, orginalna, niepowtarzalna, niebanalna, zabawna i co ważne ekologiczna. :) Ja jestem dumna z dwóch pierwszych toreb, które powstały zanim Anię zmogła choroba. Trzymajcie kciuki za jej zdrowie, wtedy szybko ujrzycie tu kolejne 3 torby. :) 

Musimy jeszcze trochę popracować nad fotografowaniem toreb, tak by ładnie ukazać ich fason, a pogoda w ostatnich dniach nie sprzyja uchwytywaniu naturalnego światła. Niebawem jednak postaramy sie wstawić jak najlepsze zdjęcia całej kolekcj ;) Torby można prać, prasowanie utrwala rysunek i pozwala na utrzymanie ładnego kształtu torby.

Pierwsza powstała torba z motywem sowy, który od początku chodził nam po głowie. Temat rzeka, do tego bardzo wdzięczny i dajacy wiele możliwości. 

Osowiała torba:



A teraz coś równie orginalnego, niezapapugowanego od nikogo wcześniej. :)) 

Torba niezapapugowana



W Australii byłam więc wiem co mówię, papużki chętnie obsiadają ludzi z pszenicą na ramionach. ;)

Torby już niedługo będą dostępne na artillo.pl, a już teraz można nabyć je przez złożenie zamówienia na naszego maila anka.i.ninka@gmail.com. 

Jaki tytuł może nosić z dumą nasia ptasia seria? A może macie jakieś pomysły co mogłoby się znaleźć na innych naszych torbach? Piszcie!

Pozdrawiam Was tego deszczowego wieczoru,
Ninka. 

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, torby piękne, a ta z sową jest super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z takimi torbami. Gratulacje pomysłu.
    Proponuję zrobić torby z bocianem dla jakiejś mamy z małym dzidziusiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie zdjęcia lepiej ukazują torby i napisy :) Są świetne :) A ja bym chciała zobaczyć z wróbelkiem - nawiązując do mojego nazwiska :D Byłoby ptasie radio :D jak zobaczyłam torby pomyślałam, że powinny nazywac się "Fru Fru" :D Tak nazywa się sówka w bajce która lubi mój synek :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Są ekstra, pierwsza z sową mnie powaliła ! Może zróbcie taką z pawiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba z pawiem powstała właśnie dziś. Miły zbieg okoliczności. :)

      Usuń